Makblekya Arakdaşlar etiketlemiş sağolsun beni yinede yazayım dedim🙋🏻♀️ Ben geçen hafta sezeryan doğum yaptım canım profilimde hikayem detaylı anlatımı mevcut bakabilirsin💛 aşırı memnun kaldım hiç bir sıkıntı yaşamadım şükürler olsun, ama normal doğum yapan arkadaşlarımdan çevremden duyduğum kadarıyla evet söylediğin gibi, sancı çekerken odaya alınıyor refakatçi yanınızda olabiliyor sadece doğum esnasında çıkarılıyor diye biliyorum yatak çatala çevriliyormuş sonra geri normal yatak oluyormuş memnun kalacağınızdan eminin inşallah sizede şimdiden sağlıklı doğumlar dilerim🌸