kiiraaz Bebeğim hala doğum pozisyonu almadı,korkmaya başladım😬 Dönerken hissediliyor mu? Sizde durumlar nasıl?
mayamca Doğum pozisyonu alması için bazı hareketler var. Internete bir bakın derim. Bir de daha vakit var telaslanmayin bence.