Ays0 Gulcicek günden güne ağırlık başlıyor sanki şimdiden kocaman bir göbeğim var ve mide ağrıları başladı senin nasıl ilerliyor 🙈
Gulcicek Ays0 benim göbiş çıkmadı henüz o yüzden ağırlık hissetmiyorum ama arada mide yanmasi oluyor bende de. Şuan kaşıntı ile başım dertte. Gebelik kolestazından supheleniliuor. Kan verdim bu sabah bakacaz artik sonuca göre 🥰
Elif5361 Dilos0705 Benimde ilk gebelik ve erkek 🥰bazen bende düşünmüyor değilim ama atlatacağız ya napalım böyle endişe korku heyecan aklım zaten oğlumda sürekli doktora gitmek istiyorum 🤷🏻♀️
Baloncuk41 Eylül 3 tam günü ama sezeryan olucağı için ağustosun 27si gibi olur diye dusunuyoruz bakalım nasip sağlıkla gelsin insallah hepimizin yavrusu 🌸
nikoland Oğlum 19 Ağustos 2019 doğumlu kızımda 18i gösteriyo ama tarihler değişir tabi normal doğumda keyiflerini bekliyoruz bebişlerin :) 2 aslanla nasıl olacak bakalım
ipeksenol Masalimiz28 ayyy bizde 6 Ağustos babamızın doğum gününde gelecek ASLAN oğluşum Rabbim nasip kısmet ederse 🤗🙏🏻🥰💙 Hepimize Allah’ım bı nefeste kolay bı doğum nasip etsin yavrularımıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻💕💞