Ays0 22+5 ile 24 Ağustos görünüyor tahminen ama doğum şeklim belli değil belki zorunlu sezeryan olabilirim doktorum erken de olabilir o tarihten dedi bakalım 🤗
Fadime_56 mucizemsin-21 he tm hayırlısı olsun benim de büyük abestimi yaptığım yerde kendimin doğuştan doğum lekem var vajinama doğru yayiliyo bazı doktorlar normal olmaz diyo bazıları o zman belli olur diyo nasip artık bakalim
Zeliiiss Masalimiz28 yazlık hiç alamicaz zaten sanırım. İlk 1 ay 40 gün uzun kollu giyecek bebek üşür sonuçta sonrası kış zaten. Ama hep yazlık ürünler ortada kisliklardan çok yazlıkları almak istiyorum 😂
Kelebegim21 Semakrr cinsiyetimiz kız valla daha beşik dolap vs almadım.sadece kiyafet küvet vb şeyler aldım inşallah bu hafta beşik dolap felan bakacaz
Masalimiz28 Kelebegim21 Biz daha hiç bir şey almadık 😂 inşallah bizde yakın zamanda başlayacağız bir yerden😂