psychologist Masalimiz28 12 Ağustos inşallah. 10-15 yakın kısa kollu zıbın 5 tane de uzun kollu zıbın aldım 5li de tayt aldım . Yeter herhalde 🤔 annemler de 2 -3 tane pijama almış 😁 giysi ne alsam bilemedim
Masalimiz28 psychologist Bencede yeter diye düşünüyorum çünkü çabuk büyüyorlar denildi o yüzden bende fazla birşey almayacağım 🤗
Masalimiz28 Zeliiiss Ben de almaya başlamadım dahaca sadece bir kaç yakın çevremden gelen hediyeler var sanırım son 1 1 buçuk ay kala başlayacağım almaya ama bende çok kararsızım ne alsam diye sanırım biraz kışlık alırım🤗
Zeliiiss Masalimiz28 yazlık hiç alamicaz zaten sanırım. İlk 1 ay 40 gün uzun kollu giyecek bebek üşür sonuçta sonrası kış zaten. Ama hep yazlık ürünler ortada kisliklardan çok yazlıkları almak istiyorum 😂
Fadime_56 mucizemsin-21 he tm hayırlısı olsun benim de büyük abestimi yaptığım yerde kendimin doğuştan doğum lekem var vajinama doğru yayiliyo bazı doktorlar normal olmaz diyo bazıları o zman belli olur diyo nasip artık bakalim
Masalimiz28 mucizemsin-21 Biz başlamadık ama sanırım kışlık alırız zaten peşine kış başlıyor yazlıkları da sonra alırız 🤗
mucizemsin-21 Masalimiz28 aynen canım uzun kollu zıbınlardan bolca al çok sıcak olursa zıbınla dururlar diye düşündüm bende fazlaca aldım 🥰