Kizlar 23.haftadayim hala mide sorunlari yasiyorum. Ne yesem mideme inmiyor sanki en ufak bulantida cikiyor. Cok sevdiğim yemek yemeden soğudum artik eziyet gibi geliyor. En fazla 20 hafta dolunca biter demistim. Neden gecmiyor hala acaba. Sizde nasil durumlar?