Aylin01 bir kaç yerden de onu okudum. Eğer gecikme yaşıyorsanız diğer ay kesin hamile kalırsınız gibi yazılar... rahim kendini toparlıyormuş. İnşallah adet olsaydım en azından rahatlıycaktım.
İnanılmaz kasıkda ağrılarım oluştu iki gün. O sırada pembe leke geldi çok az. Yerleşme kanaması diye ümitlenip dün gittim acile. Yoksa gitmiycektim...