Smyrataskiran merhaba canm,ben ilk gebeliğimde aşırı kanama yaşadım ama öyle böyle değildi 5.haftamda başladı 12.haftamda malesefki düşük yaşadım.ama sayısız hastanede yattım içerde kanama alanım vardı keseden büyüktü hatta.bir sene sonra tüp bebek yaptrdık yine ilk haftalar kanama kahve lekelenme çok oldu haliyle çok korltum ama normal olduğunu söylediler ve çok şükür geçti.bazı gebelikler malesefki sorunsuzda olsa kanamalı lekelenmeli geçebiliyor.doktorşar sorun görse muhakak hastanede yatırırdı.içini ferah tut bence .Allah korusun bebeğin kanamayla düşecekse bardaktan boşalırcasına kanaman olur