neslioguz ıhlamur günde iki üç bardak içilebilir ama zencefil normal bireyde bile günde bir bardaktan fazla içmeyin demiş eşime biri sebebini bilmiyorum ben 24te kovid geçirdiğimde günlük bir kupa içiyordum o da yetiyordu zaten aşırı terletiyordu ve boğazlarımı rahatlatıyordu onun sayesinde çok rahat atlattım youtubeda demleme videoları var ben demledikten sonra içine bi kaç dal ıhlamurda atıyordum