Ayse kesinlikle daha kullanışlı özellikle dışardayken falan daha rahat çevremde gördüğüm kadarıyla. Bir de başkasının yanında emzirmek zorunda kalırsanız en azından karnınız kapalı olur. Aslında kimsenin Yanında emzirmemek lazım ama bazen imkan dahilinde olmuyor bu