zeynepozkaya valla herkes koyu çok koyu olması lazım demiş ama ben de ovulasyonla bakıp şüphelenmiştim ovulasyonda çok çok silikti her yerde aradım taradım bir bilgi bulamadım bende attım 2-3 gün sonra adetime 3 gün kala normal test yaptım orda da aşırı silik yok gibi bir çizgi çıktı onada öyle olmaz daha koyu olması lazım dediler ertesi gün kan verdim hamile olduğumu öğrendim. Heveslendirmek istemem resminizde açılmıyor ama siz yinede gebelik testi yapın derim benim böyle belli oldu ama kiminde farklı oluyo baya okumuştum ozaman ben herkesin yazılarını