Senaemil Arkadaşlar 37 +4 günlük hamileyim aniden ter boşalması sıcaklık bide bebek hereketi yavaş sizde böyle bişeyle karsilastinizmi
Aybigen Senaemil imkan varsa bı doktora görünün ilk gebeligimde bendede bı an da ateş basması olmuştu. Sancım varmış meğer. Doğum olmadı ama herkeste farklı olabilir tabi.
Burcuyldzbenli 40+3 üm dun bu sebebten acile gittim nst ultraaon iyi cikti ama haatanwye yatiralim genede dediler istemedim yarin tekrar gitcem yaticam galiba
Senaemil Kubraylmz0 bende şimdi ebege yazdım covit geciriyor olabilirsin dedi bende sende acile git cevap verdiniz için çok teşekkür ederim