Herkese merhaba canım anneler. Ben de uzun uzun doğum hikayemi anlatmak istiyorum. Bebeğimi normal doğumla doğurmam gerekiyordu son ana kadar herşey normaldi 40+1 de suni sancı almaya hastaneye geldik önce doktorum ultrasonla baktı plesenta da kireçlenme çıktı bi de bebişin suyu azalmış. Sonra yatışım yapıldı hastaneye nstye bağlandım durağan çıktı hiç bi sancılanma yoktu zaten bugüne kadar nstem hep öyle çıkıyodu bi serum taktılar boş şekerli su sonra hareketlendi nst değerleri sonra hadi başlayalım dendi suni sancı verilmeye başlandı azar azar ama vücudum hiç sancıyı kabul etmedi arttırdıkça bebek hep yukarı kaçtı 36. Haftadan beri rahim kanalında duran çocuk taa kaburga kemiklerime kadar çıktı alttan muayene ettiler çocuğu asla hissetmediler ağzımdan çıkacak gibiydi ☺️ Sonra dediler biz sana sancıyı iki gün bile veririz nstye bağlarız hep kontrol ederiz ama bu çocuk inmez sancı çektiğinle kalırsın ben de doktoruma çok güveniyordum zaten sezeryana girmeye karar verdik 15 dakika da herşey hazırdı spinal iğne vurdular doktorum geldi hemen aldılar bebeğimi zaten ortam felan çok iyiydi müzikler konuşmalar felan. Bebek çıktıktan sonra bi koşuşturma başlandı meğersem benim enzim eksikliğim varmış ve rahmim kendini toplamamış bilmiyorum aranızda bunu yaşayan var mı ama doktorum 36 yıllık doktorluk hayatımda 4. Kez bunu yaşıyorum ömrümden ömür gitti dedi normal doğum olsaydı rahmini kaybederdik dedi 3 gün oldu hala hastanedeyiz sütüm yok mama yiyor ama hiç önemli değil sonunda ikimizde sağlıklıyız benim içimde balon var rahmimin kendini toparlaması gerekiyor şimdi biraz biraz yürümeye başladım gaz atmak için. Benim bebeğim mucize bi bebek annesini kurtardı belki bundan sonra doğacak kardeşlerini kurtardı Allahıma şükürler olsun herşey zamanla da yoluna girecek inşallah darısı sizlerin başına çok daha olumluları tabiki de ☺️