Merhaba arkadaşlar 19.haftayım ve bir kaç gün önce şiddetli bir ağrı ile safra kesemde taş olduğunu öğrendim. Genel cerrahiye yarın gidip sonuçlarımı göstericem.Aranızda bu durumu yaşayan var mı ? Bu şiddetli ağrı girdiğinde ağrıyı hafifletebileceğimiz bir şeyler var mı ?