Ezgi11111 canim ilk doğunca onay verirsen iki tane aşı vuruyorlar hastanede topugundan kan aliyorlar. 5 gün sonra sağlık ocağında kan alıyor. Boy kilo ölçüyor kafasını ölçüyor, sorunu varmı diyor. Aşı yaptrmak istersen ne zamanlar olacağını anlatıyor. Yok istemezsen kağıt imzalatiyor. Ben ne doğduğunda ne sonradan aşı yaptırmadım mesela.