Merhaba bir tanidigim icin açıyorum bu postu arkadaşımda polikistik over var. Adet duzensizligi 2 3 ayda bir oluyor ve cocuk istiyolarlar.Simdi hastaneye gitmeye karar verdi aslinda gitti hastaneye fakat bisey yok diyip gondermis devlet hastanesi. Tekrar baska bir hastaneye baslamak istiyo fakat hangi bölüme gitmesi gerekiyo aceba randevuyu alirken hangi bolume almali.