Papatya55 Arkadaşlar sabaha az bişe kahvarengi akintim geldi bir sorun mu var yaşaranlar varmi bu arada 5+5 gebeliğim
Dilara0638 Papatya55 daha yenisin yerleşme kanaması olabilir ama sen bi doktora görün bence ben 7.haftada yaşadım kahverengi lekelenme düşük riskim vardı seninde böyle bi durumun olmasın tedbirini alırsınız