Haticeee_21 İlk gebeliğim ve şükür 37+2 oldum yarın kontrolum var ama bebek daha dönmedi miğdemde sizde de olan varmı yorum yapabilirmisnz birde karnım taş gibi hala inmedi bebğin kafadı rahme
Mavininannesiseyda Haticeee_21 benim de karnım yuksrida 39 haftaligim indiğini hissetmiyorum ama doktor baş aşağı inmiş dedi
Oykuaygun Haticeee_21 haraketi midende daha çok hissettiysen dönmüştür. Aşağıda indiğini de miden rahatladığı zaman anlayabiliriz diye düşünüyorum
Zehraaa98 Haticeee_21 benımkı dönmüş 32 haftalıgıgız keske makat gelışlı olsaydı dıyorum bence🤭🤭🤭normal yapmak ıstemıyorum
Haticeee_21 drn05 illaki anlaşılur ya kafasını felan hala midemde hissediyorum karnım çok yukarda birde
Haticeee_21 Mavininannesiseyda aaa öylemi ozman yarın doktor indiğini görür der demi bana sorarsam eğer bende hissediliyor sanıyordum çok teşekkür ederim
Mavininannesiseyda Haticeee_21 benim bebek de sanki hiç gelmeyecek gibi ama doktor alttan muayene etti acilman yok ama bebegin mesafesi çok kısalmış sancin olursa çabuk çıkar dedi pazarttesiye kadar bekleyeceğiz gelmezse sezaryen
Burcuyldzbenli Haticeee_21 bende 40+3deyim bebek döndü ama kanala inmedi yarin kontrolum var galiba yatis verecekler