Aykem aslında adetim gecikti ondan yaptım 18 nisanda leke gördüm sonra devamı gelmedi hamilelik testi yaptım negatif sonra ovulasyon testi yaptım pozitif çıktı ondan gene yaptım siliklesti çizgi o yüzden kafam karıştı gene mi.yumurtluyom bu ay iki.kere çift çizgi gördüm