mucizemARAS Kızlar 36+6 dayız bebişimle pazartesi nst girdim doktor normal dedi herşey yolundaydı bi haftadır ciddi baş agrısı cekiyorum ve bebegimin hareketi cok azaldı normalde kıpır kıpır olan bebegim sanki cok nadir karnıma degiyo ☹️
Gizmolata mucizemARAS yeri daralmıştır annesi yine de gidin doktora içiniz rahatlar, baş ağrınız için tansiyonunuza bakın arada
Yagmur58 mucizemARAS bende 36+5 haftalık hamileyim aynı şekilde hareketleri azaldı nst de de hareketleri az cıktı 3 4 tane çikolata yedim tekrar nst aldılar hareketlendi ama şuan yine ayni fazla hareketli değil bebek doğum pozisyonunu almış ondan sanırım büyüdükçe yeri azalıyor diye düşünüyorum
Gamze_zeynep mucizemARAS benimde oyle bende eynı korkuyu yaşıyorum bir şey mi olmuş diye 37 haftalık olduk hala da ses seda pek yok yarn kontrole gtcm bakalım inşllh bir şey çıkmaz 😍😍
balkiz12 mucizemARAS canım bende 35 teyim hatta 36 ya gircem benimkide öyle hareketleri önceden baya çoktu ama artık yeri daraldığı için o hareket etsede biz hissedemiyoruz son haftalarda artık 12 saatte 10 kere hareket ediyorsa problem yok diyorlar sen takip et say hareketlerini benimkide bi gün bakıyorum çok hareket etmiyo merak ediyorum ama bi bakıyorum diğer gün ediyo doktor sıkıntı yok dediyse yoktur
mucizemARAS Gizmolata günlük ölçüyorum çok şükür normal cıkıyo evet artık büyükü döndü yeri daraldı ama aniden bu kadar azalma normal mi bilemedim
Gizmolata mucizemARAS bende 36+4 üm bikaç gündür eskisi gibi hareketli değil, yeterince hareket ediyor tabi ama sanki bikaç gün önce daha hareketliydi o hallerine alışınca böyle biraz garip geliyor
Zeynepnacar Bende 36+5 günlük hamileyim. Dediğiniz gibi benim bebişin hareketlerinde de azalma var. yeri daraldığı için diye düşünüyorum
mucizemARAS Yagmur58 evet yeri suyu şeklinden dolayı diolar ama birden aşırı azaldı cok az cok derinden hissediyorum kafaya takmamak elde deil işte
Kahvekolik mucizemARAS bende 36+6 benimde bugün hareketleri çok azdı normalde hic durmaz büyüdüler artik yerleri daraldi annesi korkma bişey olmaz insallah
Kahvekolik mucizemARAS Valla bende korkmuyo değilim sanki her an gelcekmis gibi kasilmalarim cok oluyo doktor normal dedi hayırlısı