depsizoo doktorlar Nisan geldikten sonra 1 hafta içinde doğum olabilir diyor sadece rahim ağzının gevşediginin bir işareti nişan o nedenle doktorlar çok ciddiye almıyor ( erken doğum riski ya da doğum şekli ile ilgili sorunlu bir durum yoksa). Sancı gelince de siklasmasini bekleyin diyorlar genelde ama su geldiği an hastaneye gitmek gerekiyor