kızlar merhaba 7 ay önce 20. haftada 10 cm açıklık ile erken doğum yaptım , enfeksiyonumda vardı doktorum büyük ihtimalle rahim ağzı yetmezliği dedi ama olmayabılırde dedi şuan tekrar hamileyim 6. haftalık doktorum 12. haftada serklaj önerdi ama ben belki rahim ağzı yetmezliği değildir diye serklaj olmak istemiyorum sonuçta işleminde kendi riskleri var , ilk gebeliğinde böyle bişey yaşayıp ikincisi normal devam eden varmı 🙏