Beyazmelekkk burdan bir arkadaş uygun fiyatlı takım diye paylaştı instagramdan kendi yaptırmış siz de bakabilirsiniz diye çok uygundu üçlü takım baskı değil işleme 55 lira yaptırdım henüz elime gelmedi ama tamamlanmış fotoğrafını atmış çok beğendim
annebebeklereozeltasarimlar