Okudukça burayı korktum aslında 24+1 m.benim bi kaç haftadır belki daha önce de vardı akşamları yemekten sonra aşırı karnım sertkeşiyor rahatsız oluyorum daha gazsız şeyker yemeye çalışıyorum ama hala oluyor ara ara sertlik karnımda günde bi iki kez göbek deliğimin altının tamamı bi kaç gündür de ayakta durunca baya belim ağrıyor normalde de olurdu ama sizce neden kasılma falan mı bu korkuyorum