Merhaba canım anneler 🙏🏼 Bugün 30. Haftaya girdik benim 2 3 gündür kasıklarıma şiddetli ağrı mı desem batma gibi mi desem bilemedim sancı giriyor ama 2 saniye sadece çok kısa sürüyor. İlk hamileliğim tecrübesizim sizce normal bir durum mudur bu ? Korkmama gerek var mı ?