NaimeYilmaz ben de kendi adıma teşekkür ederim bu hamle için. Aynı sorunu yaşadım ama yapamadan önce de kimseye çok şükür böyle şeyler yazmadım. Olumsuz etkilenmek istemeyenler girmeyebilir başlıklara benim de okumadan geçtiklerim aman aklımda yer etmesin dediklerim oluyor. Girip de böyle hoş olmayan yorumlar yapmak maalesef hoş değil