Ilkayy çok geçmiş olsun. Benim de 5.ayıma kadar adet kanaması şeklinde yoğun kanamalar ve lekelenmelerim oldu. 2 3 farklı doktora gittim, hiçbir sebep olmadığını, bazı kadınların böyle geçirdiğini söylediler. Hamileliğimin başından beri progestan kullanıyorum. Kanamaların olduğu gün doktorum ekstra iğnesini de yaptırdı. Kanamaların ardından lekelerim 1 hafta 10 gün sürdü bazen. Bikaç gün durdu bazen pembe kahverengi arası tekrar leke geldi. Kontrolünüzü zaten olmuşsunuz, rahim ağzınız normal kapalı, uzunluğunda kısalma vs yok, başka da kanamaya sebep bulamadılarsa stres yapmayın. Benim de bir düşüğüm var çok korkarak geçirdim bu süreci sizi çok iyi anlıyorum. Bana doktorum, kanamaya şiddetli bir ağrı da eşlik ederse o zaman korkarsın ama ağrın yoksa çok canını sıkma stres yapma diye uyarmıştı. Sonra da zaten leke görmeye alıştım. Bildiğim kadarıyla progestan düzenli saatli kullanılması gereken bir ilaç ben her gün saatlerine dikkat ederek kullanıyorum. Detaylı usg ye kadar hep istirahat ettim, ayaklarım biraz havada olacak şekilde dinlendim, yemek yaparken bile yanımda sandalye sürekli oturdum. Bol istirahat, bol su. İnşallah seninki de bir an önce geçer. Kanamadan sonra leke ister istemez geliyor. Doktorun durumu biliyor, ilaçlarını da düzenli kullanıyorsan şimdilik yapabilecek birşey yok. Allah kucağında göstersin yavrunu 🌺