Aminee32 8+6olduk adeta taş gibiyim ne bir bulanti ne bir böyle yorgunluk biraz uyku var sadece o doktorum bulantı iyiye işaret gibi bisey dedi bende korktum ama sonradan hiç bulantısı olmayan insanlarda varmış sizler nasılsınız???