Benaytemel Merhaba arkadaşlar şuan işsiz olduğum için işsizlik ödeneği alıyorum temmuz ayında biticek acaba uzatabiliyormuyuz yada tekrar başvura biliyormuyuz devam edermi başvursak , hamileyim iş bulamıyorum 🥺
Leylaalin Benaytemel sigorta sayısına göre 6 ay 12 ay gibi alınıyor diye biliyorum senin gün sayın ne kadar
Flower3 Benaytemel işsizlik maaşı alma zamanın bittiyse tabi ki tekrar uzatamazsın :) keşke böyle bi şey olsa emin ol herkes hep işsizlik maaşı alırdı 😀