Mina2017 merhaba, ben 7. Haftamdan doğumuma kadar Şebnem hanıma gittim. Kendisinden cok memnunum çok ilgili, bilgili, zeki bi doktor. Normalde benım doğum 23 temmuzdu ama ben doğuma son 2 ay kala erken doğum riskı vs yasadım Şebnem hanım hemen önlem aldı ilaçlarla serumlarla iğnelerle 12 temmuza kadar tutabıldık o günde doğumum oldu. Gerek muayenelerimde gerek doğumumda gerekse doğum sonrası kontrollermde de çok memnun kaldım kendıısınden☺️