Cimcime34 İlk doğumumu 5 sene once orda yapmıştım o zaman doktorlar çok iyiydi Öznur hanım vardı baştan sona ona gitmiştim doğumda da çok çok memnun kalmıştım. Ama şimdi tam istediğim bir doktor bulamadım orda paldır küldür hızlı hızlı muayeneler İrem hanım heyheyleri tepesindeyse sizi de heyheylendiriyor elif alac biraz pasif bir doktor herşeye evet tamam diyor şerife hanım biraz soğuk bir kadın ama işinde iyi diyorlar naileye asla gitmem Tülay hanımla annemin bir operasyonunda sıkıntı yaşadık o yüzden onu tercih etmiyorum aynı işlemi 2 kez olmak zorunda kaldı kadıncagiz düzgün yapamadığı için bir doktor daha vardı oda yanlış teshisler koyabiliyormus sürekli tahlil vs istiyormuş diye duydum elbette herkesin memnunluk derecesi farklıdır ama ben bu sefer istediğim doktoru orda bulamadım nisaya gidiyorum Asiye uzun çok çok tatlı dilli bir doktor doğumu da orda yapacağım inşallah.