Nazzprlkci Kizlar devlet hastanesine kontrole gidiyordum fakat malum koronadan dolayi devlette dogum yapmak kontrole gitmek icime sinmiyor. Izmirde yasayip ozele giden memnun kalan varmi? Hangi doktor ve ucretleriyle birlikte yazarsaniz cok sevinirim 🤗
Zeynep0606 Nazzprlkci cnm egeuniversitesi hastanesine gitmeni tavsiye ederim harika ilgileniyor ve cok dikkatliler korona olayinda cogu ozel test bile yapmadan doguma aliyor hic huvenli degil her iki dogumum ozelde oldu fakat bunda unuversiteyi tercih ettim
Susamtanem2 Oykuaygun Detaylı için Dilay hanımın ücreti nedir biliyor musunuz eşi de aliyor mu içeri CD veriyor mu
Mavisannesi2 Oykuaygun ahhhh ilk doğumum Dilay hanım ile oldu resmen hayranım ona ama ege şehir hastanesini hiç beğenmedim o yüzden çınarlıya devam ediyorum ama içim hep buruk ona gidemediğim içiiin
Nazzprlkci Oykuaygun aa cok iyi canim. Bende kararsiz kaldim. Aslinda ozele harcacagim parayi bebek dogunca ona harcamak istiyorum ama bilemedim😐
Oykuaygun Nazzprlkci devletler hep dolu olunca bende özeli tercih ettim. Hastane de ferah çok dolu olmuyor diye
Nazzprlkci Susamtanem2 150 muayne kan icin de 100 tl aliyor canim. Cd vermiyor sadece burun kemigine ense kalinligina bakiyor. Cinsiyet belliyse soyluyor ve ultrason resmini veriyor bebegin
Oykuaygun Susamtanem2 detaylı için 300 verdim dilay hanım bakmıyor ama başka doktor bakıyor. Cd veriyorlar
Susamtanem2 Oykuaygun nasıl memnun kaldınız mi Ne kadar sürdü bakması ? Bu arada devlette eğer daha önce bakildiysaniz çiğli eah için diyorum bunu takipli hastayım derseniz Dr dan rica edip sıra veriyorlar
Nazzprlkci Susamtanem2 detayli icin baris buke yi cok oven var. alsancakta yeri 600 tl. Ama bebegin en ince detayina kadar bakiyormus doktor.cd de veriyormus. Ben ona gitmeyi dusunuyorum
Zeynep0606 Nazzprlkci ben ozel degil polikinlige gidiyorum zaten prof giriyor uzmen giriyor doguma ama istersen proflar da var
Zeynepden Nazzprlkci benim doktorum her gittiğinde aynı özenle davranıyor . İkili taramada o kdr ilgilendiki 12 haftamda cinsiyeti söyledi 😂
gulin-35 Susamtanem2 pınar hanıma gıdıyorum arkadasımda meltem hanıma gıdıyor ıkımızde cok memnunuz detaylı ıcın bır doktor lıstesı verdı doktorumuz ordan uygun olanı sectık dısarıya gıttık alsancakta 450 tl ye yaptırdık