Zehramehtap Bende geçen hafta doğum yaptım sezeryan oldum benimde ilkiyle arasında tam 2 yıl var, ilk gebeliğim daha kolay rahat geçmişti bunda aynılarını bende yaşadım hatta daha fazlasını son haftalarda özellikle bel kemik pelvik ağrılar idrar yaparken ki ağrılar falan baya zorlandım ama şükür doğumum çok kolay ve rahat olmuştu 4 günde tamamen toparladım diyebilirim şükürler olsun darısı sana inş🌸