Byby99 Henüz 31 haftalık hamileyim ama bu sabah dikkat ettimde karnım aşağı düşmüş neden olabilir acaba?
Senayyalcin Byby99 Bebeğinizin artık diyafram kasını iyice yukarı doğru itmesi ve göğüs boşluğunun azaltması bunun temel nedenidir. Doğum yaklaşırken bebeğin kafası doğum kanalına doğru iner. Bu sayede göğüs boşluğu ve diyaframınız üzerindeki baskı azalır
GLshkrasln Senayyalcin canım bende daha 24+2 yım sat a göre ama ultrasona göre bir hafta önde ve benim de göbeğim çok aşağıda doktor kontrolüme de daha var korkmuyorum desem yalan olur 😣
Senayyalcin Cigdemmom Biraz daha bilimsel ve mantıksal açıklama yapmak için zaten Google’dan da bakıyorum bakmayanları da anlamıyorum direk bebek aşağıya indiği için yazmak yerine araştırıp yazıyorum 😅