Sita3434 aynen oyle yaa yok gerinme yok uzanma yok sunu yapma allah askina arkadaslar olabilrmi boyle birsey. Bende de aliskanlik var her uykudan uyanisimda esniyorum geriniyorum 6. Ayim bitcek cok sukur saglikliyiz 😂 nerelere uzandim mutfakta ne tencere indirdim ust raflardan allaha sukur hicbirsey olmadi elbette dikkat ediyoruz bizde ama bu kadarı da fazla bence tabi bu benim tecrubem ve fikrim.