Fatmaerarslan Bebeği hiç önden giden oldumu bize bu kontrolümüzde bebeğimiz 10 gün önden gidiyor göbeğimiz biraz büyük ded birşey olur mu ki😔
melikeyldrm_54 Fatmaerarslan bişey olmaz cnm benimkide 2 hafta önde kilosu ama bi sorun yok doğuma 1 hafta kaldı gayet güzel herşey şuan
beybikos Fatmaerarslan Kötü düşünmeyin bişey olmaz inşallah. Bizim de bir hafta önden gidiyor. Sordum doktora iki hafta altinve iki hafta üstü sikintiliymis yani öyle dedi. 💮
34_21_23 Fatmaerarslan göbek ölçümü kilosunu belli ediyor bi sorun teşkil etmez merak etme benimde 10 gün önden gidiyor demişti doktor
smyra68 Fatmaerarslan bana da başı 2 hafta önden gidiyor dedi doktorum . 37. Haftadayım İlk gebeliğim ve korkmaya başladım beni çok zorlarmı sürekli aklıma takılıyor😞
Zhrblt Fatmaerarslan bizimde 1 hafta önde gidiyo ama doktor gayet normal dedi öyle göbeği vs büyük felan demedi ama sizde şeker var mı gebelik diyabeti