Meryemm1212 her sene yapıyorum canım bir normal iki sezeryanim var sezeryandan çok memnunum normal doğum berbat gerçekten çok kötü davraniyolar ben ağlamıştım hatta hemşire yüzünden helal etmem hakkımı ama Allah sorar hepsine smdi hamileym sezrryan olucam o yizde. Kafaya takmıyorum