demiray ben daha küçük istedim kendi ailem de kaynanam gilde izin vermedi ben kendim gittim randevu aldım yoksa 1 yaşını bekleyecektik o zaman da zor olacaktı Canım küçükken daha iyi çabuk iyileşiyor ağlamasına kıyamıyorsun ama oluyor bitiyor Canım şimdilik bir sıkıntımız yok sadece bez var ağlamadı şimdiye kadar 2 saat falan olacak ☺️