Melisb Hanimlar merhaba, Kurtköy de oturuyoruz. 20 nisanda emsey hastanesimde dogum yaptim. Bebegim sarılık oldu. Hastanenin ilgisinden ve bugün acildeki doktordan hiç memnun değilim. Kurtkoyde önereceğiz doktor var mı? Desteğinize cok ihtiyacım var.
marysmom Doktor önerim yok malesef . Geçmiş olsun . Sarılığın ilerlememesi için sürekli emzirmen lazım. Yarım saatte bir emzir sürekli uyandır.
Melisb marysmom 1 saatte bir emzirmeye çalışıyorum. Çok zor uyandırıyoruz. Yapmadığımız şey kalmadı uyandırmak için ama cok zor uyanıyor.
marysmom Melisb malesef öyle sarılık ilerlediği zaman uyandırması daha da zorlaşıyor. Yani çoraplarını çıkartın ayaklarını gıdıklayın burnunu sıkın hafifçe aklıma gelmiyor bende yaşadığım için zamanında sizi çok iyi anlıyorum. Malesef benim de doktorum beni detaylı bilgilendirmediği için bende çocuk ne güzel uyuyor diye düşünüyordum meğerse sarılıktan uyanmıyordu
Melisb marysmom bana 2 saatte bir emzir demişlerdi, iki saatte bir emziriyordum ama 1 saat memede kalıyordu ona rağmen sarılık oldu. Simdi 1 saatte bir zorla uyandırıp emzirmeye çalışıyorum. Desteğin için çok teşekkür ederim