Ozge890 Herhangi bi yan etkisini falan gördünüz mü ilk defa kullancam tereddüt ettim bebege zarari vs olur diye
Dilan2912 Ozge890 ben kullanıyorum canım hiç bir yan etkisini görmedim daha doktorunuz size niye yazdı acaba
Bsmlh Ozge890 ben kullanıyorum 32 kullandım 1 hafta bıraktık şimdi 35 sancı çıkınca hala kullanıyorum
Ozge890 Dilan2912 doktora yazıp yapmamakta kararsiz kaldım çekindim böyle bisey icin meşgul etmek istemedim ama cokda tedirgin oldum bebege zarari olur diye
Ozge890 https://resimyukle.io/r/zlTwQD0MZN söyle resimde birakiyimde belki ismini yanlış yazmışım dir