Arkadaşlar kafam karıştı uygulamada 23 haftalık gebeyim normalde 1 hafta sonra 6 ay dolmuyor mu ? Bn öyle anladım yani ama uygulamaya göre geçen 2 hafta sonra 5 ay dolacak gibi bişey okudum son adet tarihim 16 Kasım tecrübeli anneler beni aydınlara bilir mi 🤗🤷