Mom__12 benim son 1 gün:) yarın sabah 8 de genel anestezi ile sezeryan olacağım nasipse. İkinci doğumum olacak. İlk doğumum çok travmatikti. O yüzden sancısız, acısız mis gibi sezeryana gireceğin için mutluyum. Uyandığımda kızım yanımda olacak inşallah. Öyle ya da böyle doğacak, yine öyle ya da böyle acı da geçecek unutulacak. 🌸 Yeterki herşey sağlıkla ve sakince ilerlesin. Hiç korkmayın. Bol bol dua edip, nefes çalışın.