Selmaaa 7+2 haftalik hamleyim. Hiç belirti yook. Sizce normal miiii?? Ne bulantı ne kusma ... arada hafif bi kasik ağrısı oluyor o kadar
Ayse Selmaaa bendede hic belirti olmamisti suan 26+4 deyiz sukur hic bir sıkıntımız yok ☺ Tadini cikarin daha rahat geciyor hamilelik ☺
Deniz14 Selmaaa ben de ne bulantı me kasık ağrısı ne yerleşme kanaması hiç biri olmadı hamile değilmişim gibi aynı arada bir baş ağrısı oluyo o kadar 15+1 olduk çok şükür iyiyiz ben de endişelenmiştim ama için rahat olsun
anneninbiri Selmaaa ah canım keşke öyle olsa hep bende aynısını diyordum böyle hamilelik mi olur bi bulantım bile yok diyordum sonrasında bulantı kusma mide ağrısı halsizlik insan mahvoluyor 😂
Zeyzeyy Normal canım ben 38+6 günlük hamileyim ve hamilelğim boyunca hiç belirti yaşamadım göğüslerim haricinde onlarda 2 ayımdan sonra şişmeye başladı
Emin Zeyzeyy ayy ne bileyim korkuyorum annemin 3 çocuğu var içinde de acayip midesi.bulanmis😂bende niye yok.acaba🤣🤣
Zeyzeyy Emin benim annemde 9 ay adet görmüş hamileliğinde ama bende öyle bişey yok herkezin bünyesi farklı canım
Selmaaa Sağolun bayanlar 😀 içim rahatladı . Benim annem de çok zor geçirmiş . Genelde kızlar annelerine çeker derler o yüzden hep bulantı bekledim gelmedi ... 😂 aman gelmesin O zaman ben böyle iyiyim .. hepiniz inşallah sağlıcakla alırsınız kucağıniza😍
reflesha Selmaaa ne güzel iste rahatsin ama belli olmaz benim 8 haftadan sonra 16 haftaya kadar inanilmaz kusmalarim baslamisti
Bhr34 Normal kızlar ya ama öyle devam etcek diye bişey yok bende seviniyodum ne güzel rahat geçiyo diye ama 13te başladı şikayetlerim
Yelizcevik Bende 5 haftalık hamişim bende de kaşık ağrısı dışında birşey Yok halsizlik var birde 🙈 bende senin gibi düşündüm
Selmaaa Bundan sonra olursa büyük şok yaşarım 😢 inşallah olmaz genelde de midesi bulanan kusan biri değildim . Onunda etkisi olabilir .. bulantı lar la başa çıkablrlrm ama kusmak😖😫
ErkanSedaYavuz Bizde 7+2 olduk bugün bende de sadece kasık ağrısı var bide göğüslerim pek acıyo🙈🤣 ayrıca grip oldum bugün gebelikte gerçekten zor oluyomuş grip 😷 dikkat edin kendinize annişlerr
Selmaaa ErkanSedaYavuz Grip çok kötü ya ben hamile kalmadan önce 2 aydır grip dim şaka gibi 😂. Hamile olduğumu öğrenince grip geri kaçtı 😂
Selmaaa Benim zihnimde hep ilk haftalar da bulantı olur diye canlandı. Çevremde de hep öyle rastgeldim. Ama şükür ediyorum ki bende yok 👍