Glbnpk Minikcivcimmmm__34 Kendi doktorum almıyor özel hastane, fakat detaylıya girmişti. Detaylıda 50 dk aralıksız izleyince hep görmek istemeye başladı eşim. 🥰
_merveksk Minikcivcimmmm__34 Biz özele gidiyoruz eşimi almıyorlar yanıma doktorun yaninda asistan var ve hasta 3 kisi en fazla girebiliyor kapidada öyle yaziyor
Rabis01 Minikcivcimmmm__34 detaylida girdirmiyorlar iceri normal muane de girebiliyor ama bilgin olsun
Minikcivcimmmm__34 Derya bende İstanbul da yaşıyorum daha hiç babayı alamadılar bakalım bu hafta detaylıya alıcaklarımı
Dry34 Bende özele gidiyorum istanbulda doktorun kapısında hasta dışı kimseyi almadıklarnı yazıyor covid sebebi ile diye okuyunca açıkçası bizde doktora teklif dahi etmedik. Aslıdna eşimde çok istiyor ama sağlık olsun yapcak bişi yok
Annesjnjnbalj Minikcivcimmmm__34 ben özel kliniğine gidiyorum en başından beri eşim de benle birlikte giriyor hatta ilk kontrolde doktorun odasından ultrason odasına geçiliyor gel bi bakalim dedi iceri girdik ben hazırlanırken eşime seslendi sen niye gelmiyorsun bebişi görmeyecek misin diye 😊