Fundad 2700 çok küçük değil ki canım neden üzülüp strese giriyorsun ben 2500 gramla doğmuşum ve bıcır bıcır bir bebekmişim.Eğer riskli bir durum söz konusu ise tabiki de sezaryen ol ama sorun yoksa gününü bekle.Allah zamanında gelmeyi nasip etsin inşallah , stres yapacak bişey yok 😊