Ayyen ebruaren aen bıl bol ayaklarını serin bir duş al uzat ayaklarını yorma kendını. Şişmesi hayatı risk degıl ama. Catlaklatı. Ogaltyor o varıs gıbı damarlar. Ikıyor. OyuDen dıkkat edelım
SinemCavdar 32. Haftada şişme başladı arkadaşlar bende oturarak çalışıyordum 34. Hafta iznimi başlatmak zorunda kaldım . 34+2 tansiyonum aniden çıktı 17 lere ve gebelik zehirlenmesi riski ile karşılaştım çünkü tansiyon yükselince bebeğin kalp atışları 160-200 oldu . Şuan gebelik şekeri ve tansiyon problemini bir arada yaşıyorum . Tuzsuz besleniyorum ve sürekli tansiyon ölçümü yapıorum . Ödem başladıysa tuzu bırakın benim gibi Zor duruma düşmeyin arkadaşlar . Şuan 34+4 üm dr sürekli bebeğin suyunu takip ediyor acil bir durumda yada suyu azaldığı an bebeğin doğumunu gerçekleştirmek zorunda kalabiliriz dediler .
SinemCavdar Ve 34+6 yım arkadaşlar yine tansiyonum çok çıktı hastaneye yattım medicalpark izmir e Sabah dr um gelecek buşekilde sürekli tansiyonun yükselmesinin zararlı olduğunu gerekirse sezeryanla çocuğu almak zorunda olduklarını söylediler. Belkide minik bugün gelecek hayırlısıyla 🤷🏼♀️
ebruaren Kızlar gercekten peynır etkılıymıs ben 2 gundur kasardan baska peynır yemıyorum sıslıklerde baya azalma var tavsıye ederım.ezıne yıyordum bıraltım bılgınız olsun
ebruaren Merve1996 benım de hıc sısmemıstı tam 36 ya gırınce sıstı 😊sısebılır ama dedıgım gıbı tuzlu peynır yeme belkı sısmez 😉gercı artık sısse de olur az kaldı doguma bu zmna kdr sısmedıgıne sukredelım 💝