Bebegmm Arkadaslar 26+3 haftaligim iki gundur bebegimin hareketlerini tam anlamiyla hissedemiyorum gunde 3 4 defa ancak onceden gozle gorulcek kdar hareketliydi bu haftalarda ayni durumu yasayaniniz oldumu doktorumuda aradim simdi donus bekliyorum.
esilaa Bebegmm Bebegmm benimde öyle olmuştu canım belki sen yorulduysan oda yorulmuştur bende korkmuştum bir şey yoktur Allah’ın izniyle yat dinlen akşama doğru oynar dün yine bizimki de oynamadı çok az hareketi vardı akşam oynamaya başladı 🙃
Bebegmm 3melekannesi ya oylemi :( doktorum az da hissediyorsan bu haftalarda sorun yok dedi ama hic hissetmeiyorsan gel bi kalp atisni izleyelim dedii
esraserin Ben de bayramda aynı şikayetle doktora gittim. Şey dediler siz de uygulayın isterseniz. Yemekten sonra karanlık bi odaya gidip sol tarafınıza yatın iki saat hareketlerini takip edin. İki saat içinde iki üç kez hissederseniz sorun yok demektir dediler 🙏🏻😇