Ben 15 nisanda ovulasyonda yumurtlama gordum ama acik renkti cok koyu değildi 16 nisanda tam olarak pik yaptı 17 nisanda da çatladı bugun yumurtlamamin 10.gunu diyorum ama 9.günü mü suan acaba ben erken gebelik testi yaptim cikmadi sabah ama sizlere sormak istedigim siz yumurtlamadan kac gun once gebelik testi yaptiniz cikti ve çıktığı günden daha onceki tarihte yapip çıkmadığı olmusmuydu yani mesela yumurtlamanin 10.gunu test yapip gormemissinizdir ama 13.günü gormussunuzdur boyle bi durumla karsilasan varmi acaba