Anne_Karina benim de öyle aşırı kaşıntı ve soyulmalar vardı, trendyoldan Badger organik göğüs ucu kremi aldım baya rahatlattı, boyutuna göre biraz pahalı bir ürün ama doğumdan sonra da kulllanırım yara olursa hem de organikmiş silmeye gerek kalmıyormuş isterseniz bir bakın