Nesli1616 5 ay önce kürtaj olmak zorunda kaldım ve son bes aydır adetlerım cok düzenliydi taki bu aya kadr.. 7 gün oldu halen adet olmadım 5 gün önce kan verdim negatif busabah idrarda test yaptm negatif.. 😞
Denizyildizii Nesli1616 bazen mevsimsel olabiliyor öyle benimde çok düzenlidir ama senede bir iki öyle gecikmeler oluyordu
Selviinurr Nesli1616 benimde iki ay öyle adet olmadan geçti artık öyle Bi alışmıştım ki çocuk yok diye adet söktürücü bile kullanmıştım ki o da fayda etmeyince son kez yapayım dedim ve öylelikle çıktı
bufemu Kistte olabilir canım benimde gep düzenlidir 10 gün olmamıştım gittim kist varmış ilaç verdi sonra oldm cnm